Haaalluu

Halluuu just nu är jag på väg till Partille och ska shoppa på allum så det blir lite bilder på det senare när jag är hemma typ haha. Känner att jag verkligen är sugen på att köpa nya kläder jag har rensat ut as mycket tycker jag. Igentligen är jag inte den typen som slänger kläder jag gillar att behålla men jag fick typ nått ryck så jag slängde allt jag inte tyckte var fint längre eller som jag inte använt på länge så kände att då kanske de va onödigt att behålla det så gav bort det och så fick min kusin ta ifall hon ville ha haha. Känner det finns barn som nog behöver det mer än jag som faktist kommer använda det istället för mig som använt det typ 2 gånger. 


Det skulle vart en helbild men tyckte den blev dålig haha 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

gracewls.blogg.se

Grace W.Ls blogg ;))

RSS 2.0