180 olika glassar :O

Hej hej dagen har varit helt underbar med glass och bad. Vi lämnade precis hamnen från Gotland och är på väg till Finland på en ö som heter Åland så imon när jag vaknar så är vi där haha. Idag så så har vi varit i Visby och kollat runt och där så fanns det en glassbutik med 180 olika glass smaker :O asså det var helt sjukt många allt från saffran till coca-cola och redbull. Det var typ som att komma in i glasshimmelen helt underbart haha. 

 
 
 
Den glassen som har bara bruna färger är min jag valde Coca-Cola, Lion, 75% Mörk Choklad. Colan va inte alls god. Den andra glassen var min brors (Alex) Han valde saffran, Redbull, Pistasch. Saffran glassen smaka som saffran bulle haha lussekatt med andra ord. Redbullen var också ganska god samma sak med Pistaschen. 

Här är en bild på lite av de smakerna som också fanns. Dom hade alla ben & Jerry smakerna oxå :)

Dom hade typ allt man kan göra till glass detta va lixsom inte ens hälften. 
 

 

 

 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

gracewls.blogg.se

Grace W.Ls blogg ;))

RSS 2.0