Båten

Hej hej bloggen ursäkta för den urkassa blomningen men har tyvärr inte haft nått internet och mitt 3G funkar inte eftersom jag är ju i Danmark. Dagen igår började ju med att jag vakna så klart och sedan så satte vi oss i bilen och körde upp till Stockholm och så var ungefär i Sthlm kl13.00 och så parkera vi bilen hos en släkting och gick till Båten som heter Birka som skulle ta oss igenom Sverige till Danmark. Så igår då när vi var på båten kollade vi runt och på båten fanns det en pol och två små bubbelpolar vi badade så klart. Det fanns ,massa andra saker exempel, Shopping, Spel, Barer, restauranger, spelrum, löp bana, spa osv så det är en jävigt stor båt haha kommer blogga mer om detta senare för min dator dör om typ 5 min så håll koll på bloggen. 

 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

gracewls.blogg.se

Grace W.Ls blogg ;))

RSS 2.0