Danmark 20/6

Fredagen den 20/6 2014

På fredagen så stanna vi i Danmark i en liten söt ö som heter Bornholm och platsen hette Rönne. Det var en jätte mysig och söt liten stad. det var vart i början av dagen typ 12-13.30 kanske och sen börja det åska. Så typ alla klev på båten. jag var inte på land så mycket för jag gick till båten för skulle byta från varma kläder till typ shorts men så på vägen tbx så ramla jag på en stor sten för   jag trampade snett smart va ;), Så kunde typ inte gå på typ en timme.

 
 
 

I Rönne så gick vi in till centrum och kolla lite runt och så köpte vi glass, Den var as stor för att vara en mjukglass. Jag köpte en mjukglass med choklad topping (Den ser typ mörkröd ut fast den är brun det var bara ljuset) ifall ni undra.

 

 

Hemgjorda choklader :O :)

 

  

 
 
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

gracewls.blogg.se

Grace W.Ls blogg ;))

RSS 2.0