Katten :/

Hej hej bloggen just nu sitter jag på tåget och är på väg t Partille och ska möta upp min syster. Idag när jag kom hem gjorde jag inet speciellt eller jag öppnade alla fönster för de va typ 300 grader på rummet, sen så kom Alex hem ( min bror ) och så ropade han på mig för våran katt Musse hade svårt att andas och va as varm så vi öppnade kylen och lät det fläktas lite kall luft på han för trodde han hade värmeslag. Men han ville till sin matskål så han försökte gå men han kunde inte gå på en tass så jag tror han brutit den och det gör för ont så han kanske andades cp. Men han har ju oxå hål i hjärtat så det kanske är hjärta problem. Så när Ulla kom hem så körde hon han till veterinären direkt. Så får se hur de går. Mer 
uppdatering om de snart :( 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

gracewls.blogg.se

Grace W.Ls blogg ;))

RSS 2.0